LED video prikaz budućeg plana kina bio je revolucija

prikaz na koncertu

Ključne riječi: Vanjski LED TV panel P3 P3.91 P4 P4.81 P5 P6 P8 P10 LED video zid / Vanjski najam P4 vodio,Shenzhen HD P2.976 P3.91 P4.81 P3 Zatvoreni kompletni svjetlosni osvjetljenje u cijeloj boji Video LED zaslon

Uvod: Film je sveobuhvatna umjetnost. U procesu uspješnog razvoja, ona neprestano crpi dostignuća i iskustva raznih umjetnosti poput književnosti, drame, slikarstvo, muzika, ples, skulptura, arhitektura, fotografija, itd. Prikazuje se na ekranu.

In 1895, film je izmišljen na zapadu; u avgustu 1896, vestern film je postavljen u Xu Garden u Šangaju; u 1905, prvi film “Planina Dingjun” snimljen od strane Kineza, rođen. U sljedećem 100 godina, kombinacija “projektor + zavjesa” se široko koristi u Kini. Kineski film je doživeo proces tehnološke promjene od nečujnog do zvučnog, od crno-bijele do boje, od analognog do digitalnog, od tradicionalnog do modernog. Neizostavni dio društvenog, politički i kulturni život kineske nacije.

Mnogi ljudi mogu imati sumnje, Kineske kompanije za LED displeje imaju kompletan industrijski lanac, i imaju ogromnu prednost u kontroli troškova, i zašto je Samsung prvo tržište kina na prvom mestu od strane kompanije Samsung? Zapravo, Samsungov filmski razmak Samsung je zapravo samo P2.5, što je vrlo jednostavno za P3.91 Kineske filmske kompanije. kako god, Samsung je obavio dosta poslova usklađivanja izvan ekrana, poput surround zvučnika zvučnika, tehnologija za obradu zvuka, rezbareni sistem surround zvuka i tako dalje. U isto vrijeme, Samsungova popularnost na globalnom tržištu i kontrola tržišta su na snazi, što je vrlo pogodno za DCI (Međunarodni standard za certificiranje digitalnog kina) certifikat, pa tako i domaće kompanije sa LED ekranima, kao što su Chengfa i drugi proizvođači da bi zaista ušli na filmsko tržište, potrebno je koristiti filmsko platno kao sistem da biste ga izgradili. U isto vrijeme, potrebno je povećati napredovanje i napredovanje, tako da je moguće dobiti komadić njega.

Kada koristi više kazališta LED filmske ekrane su dodani, rodiće se novi standardi screeninga, dodatno proširujući kreativni prostor filmskih stvaralaca i maštu publike. U isto vrijeme, LED kino sistem je pogodan i za korporativna događanja, sportska takmičenja, takmičenja u igrama, koncerti, pozorištu i pozorišnim predstavama, itd., stvoriti više poslovnih prilika za pozorište. Može se predvidjeti da je nagib pozorišta prema LED ekranu u budućnosti postao nepovratan trend.

WhatsApp WhatsApp nas